کسانی که در چند روز گذشته در محور‌های شمالی تهران تردد داشتند درگیر اتفاقی ناخوشایند بودند. در همه شریان‌های ارتباطی شمال شهر ترافیک سنگینی وجود داشت که علت بروز این مشکل برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاده چالوس در هر دو قسمت مازندران و البرز به دلیل انجام عملیات کارگاهی ناشی از سیل اخیر مسدود است و همچنان امکان تردد از آزادراه تهران- شمال هم به دلیل انسداد چالوس وجود ندارد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مسدودی یک لاین از بزرگراه فتح به غرب به دلیل ترکیدگی لوله آب خبر داد
از لحظاتی قبل به دلیل سقوط یه اصله درخت در خیابان ولیعصر در مسیر این خیابان پیش از میدان تجریش ترافیک ایجاد شده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۸۰۰ موتورسیکلت به دلیل تخلفات پلاک خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از صبح امروز و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه مدرس مقابل خیابان ظفر، با توجه به ترکیدگی لوله آب شاهد بار پر حجم ترافیک در این محدوده هستیم.
شیکاگو به دلیل مسابقه خیابانی نسکار انتظار ترافیک یک ماهه را دارد.
کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده به دلیل تصادف با خودروی سواری در بزرگراه آزادگان خبر داد.
احمدی اظهار کرد: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره‌ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودرو‌ها به حالت عادی و روان برگردد.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: به دلیل هماهنگی صورت گرفته ترافیک خاصی که مرتبطت با بارندگی و بارش برف باشد در حال حاضر وجود ندارد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور انار-یزد به‌دلیل طوفان شن و وزش باد شدید و کاهش میدان دید خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شروع ترافیک به دلیل بارش برف و باران در معابر پایتخت، گفت: موتورسواران از تردد در شرایط بارانی و برفی خودداری کنند.
سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی صبح امروز پایتخت دوشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک وسنگینی ترافیک بدلیل بازگشایی مدارس در معابر شهر تهران بودیم.
معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور - درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد: با توجه حجم ترافیک داخل کشور و توسعه‌ای که باید اتفاق بی افتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.
شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای با تایید بروز اختلال در ترافیک اینترنت دلیل این موضوع را بروز مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه اعلام کرد.
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه بابایی به دلیل ترکیدگی لوله آب و حفر گودال در حال تعمیر است، افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حل این مشکل توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب از تردد‌های غیر ضروری در محدوده بزرگراه شهید بابایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیر‌های جایگزین مانند بزرگراه زین‌الدین استفاده کنند.
معاون حمل و نقل ترافیک تهران گفت: شهرداری شهرداری تهران ۵۰ درصد نرخ خرید موتور سیکلت های برقی را به صورت تسهیلات پرداخت می‌کند.
فروش طرح ترافیک به دلیل آلودگی هوا برای امروز ۲۶ آذر ممنوع است.
پس از چند روز ممنوعیت فروش طرح ترافیک در تهران به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک برای شنبه در سامانه تهران من امکان پذیر شد.
پس از چند روز ممنوعیت فروش طرح ترافیک در تهران به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک برای شنبه در سامانه تهران من امکان پذیر شد.
به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک فردا ۲۱ آذر ماه وجود ندارد و طرح فروخته نمی‌شود.
به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک فردا ۲۱ آذر ماه وجود ندارد و طرح فروخته نمی‌شود.
حمله هکری به اپ تاکسی اینترنتی یاندکس در روسیه به ایجاد ترافیکی سنگین در منطقه ای از این شهر منجر شد. این حمله به گروه هکرهای ناشناس نسبت داده شده است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که باید زندگی را به هسته مرکزی شهر بازگردانیم، گفت: ما شب مردگی در مرکز شهر داریم، مردم در این منطقه خیلی سکونت ندارند و یکی از دلایل آن هم موضوع طرح ترافیک است که برای ساکنین دردسرساز شده و باعث کوچ شهروندان از مرکز شهر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ